22 June 2010

adobe photoshop

salam sume..

wahh..aku happy sangat malam ni...
sebab? sebab dapat ilmu baru lagi tentang adobe photoshop..
tanpa cikgu kat depan taw..
just tanye kat orang je..
sebab tu jangan malu bertanya..
pulak tu akak ni punye la sangat baik hati..
lau aku tak tahu pape,aku akan tanye dye..
thanks banyak2 akak..
nme akak tu nur shafinatul..
baik kan? tak semua orang nak kongsi benda macam ni..
korang nak tengok tak hasil kerja tangan aku..
sampai sanggup bersengkak mata malam2 buta ni..heeee
ok2...
meh tengok kat bawah ni..

jeng..jeng..


before
.
.
.
.
.


after
amacam? ok x?
korang nk jugak..?
ok,yg penting jangan malu bertanya..


*p/s:untuk belajar, boleh tengok kat blog cikgu saya, klik sini Stobery
ahaakks..aku thu cm over make up buatan photoshop ni..[ske ati aku la....buuweekk]
Photobucket

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

8 love's lolly:

marshamallow said...

peh..nt ajr boleh x?kite kmp nt ajr ain ea..sumpah mmg ain xpndai

Lieyana said...

cre kn...?
mmg ju nk ajr...
lau blh nk ajr sume org..
cm wt kelas gitu..
sebab pnat lau korang mntk tlg editkn..
wakakaka

fynahere said...

hehe gud2..cun!

Lieyana said...

thanx...
akk jgak yg ajar...heee

fynahere said...

hehe..tgk kt blog akk..akk letak link ke blog adik

Lieyana said...

tq...hu3
akk,nk wt link kt web ape?

Eyna Wen said...

awak wat blusher and eyes tu camner erk??
bleh ajar??

nur izzati MF said...

ala , macam mana na pegi kat adobe photoshop ni ? :(

Tinggalkan kupu-kupu please1 .