25 June 2010

hangout with adah

Post lagi...heee

Baru nak kongsi dengan korang..hari tu aku kuar hangout berdua je dengan my bestie ADAH. Kitorang just pergi City Square jewp..mesti korang kata 'apa barang gi situ' hehe whatever la..janji aku have fun..mula2 aku stay kat rumah macam biase..tetiba c adah call ajak kuar,alasannye dye boring duduk rumah..aku pun sama macam tu jugak..
MySpace

so,fikir2 balik..ok jugak plan dye..dye bagi masa setengah jam je.. aku pun cam pelesit tarik suar sana tarik baju sini..[lenjan jew] touch sikit muka..huh..berpeluh jugak time tu..sebab matahari tengah tepacak kat atas[12.30tghari]..capai bag n kasut roxy..salam tangan mak n cium..muah..muah..hehe

MySpace
aku pun jalan kaki gi bustop[ blom ade kete,so wat muka gembel je pergi bustop tunggu bas]. Tunggu punye tunggu bas tak ada..rase time tu angin da naik 1 badan..sudahnye naik kete sapu[thu kn?] teeettt...panjang nak citer sume...hehe

Sampai je kat bustop air biru,adah dah tunggu dengan muka seleng dye,wakaka.. tak lama pastu bas ke JB pun tibe..macam wat karangan la pulak aku ni..hu3 Straigh to the point jela kan..kitorg kuar ni nak pegi tengok wayang citer 'LAGENDA BUDAK SETAN'..suspen gak orang dok kata citer tu sedih..
MySpace




Ape yang buat kitorang berdua bengang,citer tu start pukul 6.15petang..[jawabnye balik malam,nasib baik tidur rumah dye..] sementara tu kitorang pusing2 dari tingkat 4 sampai lantai bawah..ha2 buang tebiat,macam kambing kuar kandang..masuk 1 kedai tu..geram2,comel gila patung domo..tapi tak dapat beli lagi,terjojol mata tengok harga..tunggu,akan aku beli kau..ha3





Then kitorang masuk kedai mango n padini [nga sale] amek baju n try..ape lagi masuk bilik persalinan pantang nampak cermin besar gedabak..kitorang snap2 picture ler..hik3.. n ni lar antara gambar yang sempat kitorang snap..hu3
MySpace



Dan sebelum tepat pukul 6.15.. kitorang pun gi isi perut yang dah kebulur tahap gaban ni kat Mc Donald..
nyam..nyam..sodap..
MySpace


aku mum ni..

adah mum ni..

Ok sampai sini je aku citer k..da petang nak masak..daaa
MySpace
Photobucket

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .