03 July 2010

New Header

Salam reader..
MySpace

now baru ari ni nak entry...pasai pa? pasal header..
aku tak boleh tengok header orang yang comel2..
aku pun nak jugak[ngada] so,aku pun menrajinkan diri..
memang terok sangat ari ni.. dari tengahari ke petang..
petang ke malam..
duduk mengadap my lappy je..

sampai da naik bahang bontot my lappy
MySpace
hahaha...
asalnye aku bukak sebab nak buat draf LI...
tapi haram kejadahnye...
benda lain yang aku wat...
aoi..ape nak jadi..hehehe
ok2,kembali pada tajuk entry tadi..
meh aku nak tunjuk blog header aku yang lama
jeng..jeng...



dan yang ni my new blog header rasa macam budak2 pulak kan?
hahahaha
whatever la..janji comel[pasan]...




ok tak? hu3
Photobucket

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

8 love's lolly:

Anonymous said...

nk buat draf LI? kit erase awk ni sdg buat praktikal kan?
ops ade msa nnti chat kite ok!

slm kenalan dri kite..
uruchimaru@kf
dri tanah selatan semanjung

Lieyana said...

ok..xkisah..
tq 4 kumen..heee

Anonymous said...

samex3

tak suke ym?aiyoh

Lieyana said...

yupp..xske..

Anonymous said...

almk mcm ner nk chat dgn bubu?
huhuhu menanges..

Lieyana said...

chat jela kt tpi ni..
fb pn ade..

cik tomyam said...

bubu edit pakai ape?
ajar boleh?

Lieyana said...

bubu gne adobe photoshop dear...

Tinggalkan kupu-kupu please1 .