19 August 2010

♥ Header baru siap ♥

Salam reader ,

http://www.cute-smiley.com Selamat malam semua... terkejut gugurl tiba2 log in ade orang komen entry bubu dye tanya "mane header baru bubu?" bubu pun pelik gak.. dan pada masa yang sama teringat yang bubu ade mintak tolong encek HARy [gula hati cik puan shara] buatkan header untuk bubu.. bubu suka style dye buat header.. tambahan pulak dye sangat baik dan pemurah hati. bukan senang ade orang nak buatkan header FREE2 saja.. kn.. kn..? btol x HAry? ngeee.. ok,malas bubu nak kaypo panjang2, if korunk nak bagi lolly satu xpe jugak.. hehe.. k,ni bubu nak tunjuk sikit header lama [ buatan jari2 yang x d'bendung ] dan header baru bubu yang macam kat atas tu...




header lama..
.
.
.
.
.
.
.
.


Header baru..
cantek tak? ngeeee
thanx a lot HAry...

nota si gadis lolly : kena banyak belajar lagi..


Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

6 love's lolly:

eyka syafieka said...

cantik...guna adobe ek

:: bubu :: said...

tak tahu la dear...
orang buatkan...^_^

cik shara gadis bunga said...

haha
cik puan shara ?
ok, tengs mempromosikan belog cabuk i ;p
hihi
chantek seh
tp ncik hary kate dye nak wat yg baru tok shara :)
wehuu~

❤フィザAzhafizah said...

cantekk la header baru bubu...

hary said...

ish,cntik la~ spe buat nie?? hehehe ^__^

:: bubu :: said...

aceceh...tnye plk..ki3

Tinggalkan kupu-kupu please1 .