29 December 2010

Kau rasa player malaysia gian tgk kau punya..?


Salam reader

kali ni entry bengang,marah, tensi semua ada...sebab apa? sebab kontroversi antara fan malaysia and fan indonesia tu...huh! sebenarnya aku malas nak fikir benda ni semua, tapi memandangkan malam ni FINAL piala AFF 2010. aku tak tahu lah korang dah tahu ke atau dah terbaca akhbar hari ni kat BERITA HARIAN.

Panas je hati aku baca.. bila artis indon JULIA PEREZ ( jupe) yang memang seksi gila..hot la konon,cantik pun tidak...Dia buat pengakuan kat depan wartawan indon yang dia akan balas dendam tentang gangguan laser terhadap penjaga gol indonesia kelmarin di bukit jalil. kononnya dia sangat2 kesal dengan kejadian itu. dia akan membalas dendam dengan mengenakan pakaian seksi yang nampak dada bagi mengalihkan perhatian anak didik K Rajagobal.

JUPE : “Ya, saya serius. Biar semua pemain bola sepak Malaysia buta. Saya akan pakai baju belahan dada supaya mereka buta. Ini adalah laser ciptaan saya,”
kau gila ke apa? kau ingat player malaysia ada masa nak tengok dada kau tu... gila tak? otak letak kat mana pun aku tak tahu la perempuan tu.. kalau korang tak percaya boleh tengok gambar dia kat SINI .yang memang aku pun tak tahu nak cakap apa.. mungkin dia malu kot pakai baju yang bertutup.
Fan indonesia memang melampau, pertandingan bola macam ni boleh menyebabkan pergaduhan. Sebab baru je aku tengok kat berita, dorang bakar bendera kita.. takpe..malam ni kita sama2 saksikan siapa yang akan menang. Pape pun sama2 kita doakan moga fan malaysia yang pergi ke jakarta selamat. amin...

Photobucket

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .