28 January 2011

Apa nak buat bila keadaan macam ni..


Salam reader

Sob.sob.sob..T_____T. Rasa ta bahagia. rasa ta happy. Macam mana na buat. Apa yang perlu aku buat. Aku sayang dia.dia sayang aku..tapi..entah la..*mood jiwang. Dah 5 bulan bersama. Tapi hubungan macam ni je. Aku buntu. kadang-kadang rasa hampa, tapi aku simpan dalam-dalam sebab nak jaga hati dia. Kami jarang mesej,sebab dia kerja. Mesej pun bila perlu sebab dia terlalu busy. Orang lain pun kerja tapi ta rasa diri terabai macam ni. tsk.tsk.sumpah aku keliru. 

ok,bila dalam pasangan mesti ada date kan.. ? hangout dengan boyfriend, jalan-jalan tengok wayang ke hape.. yang penting kebersamaan tu ada.. tapi tidak pada aku.. tsk.tsk. Apa ya nasib macam ni. Dia selalu kata dia ta perfect, ta biasa dengan perempuan. ermm.aku cuba faham. aku ta menjawab sebab aku ta nak gado, aku ta nak nangis kerana lelaki lagi. Awak..awak,sayang saya ta.. ? boleh ta awak faham saya sikit je.. saya ta minta banyak pun.. tsk.tsk. da la papai.
Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

3 love's lolly:

Anonymous said...

hey lolly. chill oke? maybe dia bz kot. skrg kan cuti panjang, ajak lah dia kuar bila2 dia free :)

kindergartenlibrary said...

wah .
sabar ya . .
betul cakap aqilah itu .

Lieyana said...

tsk.tsk.
bubu ta reti na mengajak..

Tinggalkan kupu-kupu please1 .