07 February 2011

Friendly Blogger Awards

Selamat malam..^___^

Dapat award dari cik nanad, bunyi macam nanas pulak.tibe-tibe teringat tart nanas..teheee.. thanks for award..tak tahu nak ngomel hape..just mampu bagi ni je..muahhhx100x pipi kiri pipi kanan..puas ta..? harap jangan kau lemas ye sayam..huhu..
Dapat awards pun ada syarat-syaratnya..

1 Letak Tajuk Entry 'Friendly Blogger Awards
2 Cuba cerita serba sedikit tentang blog korang
  • Blog diberi nama LIEYANA LOLLY. lieyana tu nama aku. lolly tu sebab aku suka lolly. Blog ni simple,tak berapa nak menarik sangat. Dari cerita pun biasa-biasa je. Ayat tunggang telanggang..wee .Blog ni berkaler pink.sebenarnya aku tak gilakan pink pun.teheeee. Walaupun blog ni biasa-biasa je,tapi aku syukur sangat actually ada jugak yang terjah and follow.thanks yaww korang.^__^
3 Dalam banyak-banyak blogger, blogger mana yang yang paling korang suka? yang korang rasa dia paling best..
(suka hati aku je nak boh banyak :P)
Sebabnya..blog dorang and entry dorang best.i'm in love bila baca entry dorang..teheee
4b5fbfda470b94ce413638d9b844d384 Letak link blogger tadi
 Bubu dah boh kat atas..^__^
5 Tag siapa-siapa yang korang suka untuk bagi awards ni
Adik aliyn

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

2 love's lolly:

DoRaEmoN LuRvE said...

thanks kak 4 the award.. suke2... :D

NY said...

Hehe thanks sebab buattt :*

Tinggalkan kupu-kupu please1 .