23 September 2010

Dia patut mendapat hukuman itu

Salam reader,

MyEm0.Com Hari ni aku puas hati bila baca paper pasal kes budak yang dibelasah sehingga mati di padang bola oleh kekasih ibunya. Mampos sama dengan muka kau, akhirnya dikenakan hukuman yang seadil-adilnya bila mahkamah dah tetapkan lelaki[pemandu teksi] itu dikenakan hukuman gantung sampai mati. Baru kau tahu tinggi rendah langit tu.. Tetapi apa yang buat aku bengang tahap sial gaban. Mak budak tu sikit pun tak marahkan lelaki tu, malah dia cakap lelaki tu tak berniat nak bunuh anak dia.. BODOH cilaka punya mak! Tak guna!



Ketika ditemui pemberita di luar mahkamah, Siti Nurhanim berkata, beliau tidak berpuas hati dengan keputusan mahkamah dan ketika ditanya sama ada beliau memaafkan tertuduh, Siti Nurhanim berkata: 
"Sebenarnya saya tidak pernah marah tertuduh sebab dia tidak bersalah dan dia tidak ada niat untuk bunuh anak saya."

 Perempuan takde otak tol la dia ni....grrrr  lelaki tu dah bunuh anak kau,kau boleh kata dia lelaki yang penyayang? wehh..otak kau letak kat mana? eeee...ada lak orang macam ni. Tak faham aku,kalau la kau ni ade hubungan dengan aku, memang aku dah caci maki kau dulik ar kau sape pun... [ over lak aku ]

Ditanya sama ada beliau masih menyayangi Mohd Fazli Azri, Siti Nurhanim berkata: "Sebab dia (tertuduh) terlampau sayang anak sayalah (Syafiah Humaira) saya sayang dia. Tertuduh seorang yang penyayang." 


Nota si gadis lolly :  memang layak kau ke tali gantung!



Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

2 love's lolly:

Anip™ said...

aku sokong kaw...mak dia nie..mcm x syg anak jer..lebihkn llki tu pe..hmm

:: bubu :: said...

pempuan ni da buta krna cnta smpi nyawa ank dia pn da xksah..

Tinggalkan kupu-kupu please1 .