14 October 2010

100th follower

Salam reader,

Dah lama menyepikan diri, tahu2 follower dah cecah 100.Rasa terharu sangat..HAHA 
Agak2 begini la mimik muka aku yang poyo

MyEm0.Com  MyEm0.Com  MyEm0.Com  MyEm0.Com  MyEm0.Com

thanx a lot pada siapa2 yang dah follow aku..
malam ni aku cuba buat award yang tak seberapa ni..ngeee
[ menaip dengan mata yg kuyu ]
khas untuk follower yang ke 100..
pertama kali aku buat award ni.. follower ke 100 jatuh kepada...
jeng..jeng..jeng..follower ke 100 jatuh kepada adek waney yg comel..
meh ramai2 kita terjah belog adek comel ni...

MyEm0.Com
 
hokey..ni la dia adek waney nye...
nah sayangs amek la award ni... thanx follow sis.
dun 4get ngintip2 blog ni yaw..


huhu...cam over la pulak award aku ni beso plk..

nota si gadis lolly :  sumpah aku cuba on9 jap,bz sgt dengan laporan. aku sempat stress wat benda tu semua..T_T
 
MyEm0.Com 

Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .