23 October 2010

Akhirnya..

Salam reader

MyEm0.Com  Hye u'ols.. lama sangat aku tak online rindu kat kamu semua..ngee Sebenarnya aku busy yang teramat sebelum ni sebab nak siapkan LAPORAN latihan industri.. jenuh juga nak siapkan. Padan muka aku sebab berlengah2 siapkan,tahu2 jerk lusa kena hantar.. macam kucing hilang anak aku dibuat dek lecture..adoi..heee.Ditambah pulak dengan assignment n projek akhir yang perlu aku siapkan dengan kawan2..agak tension n stress juga aku dibuatnya.

Hari tu pun aku just sempat buat entry untuk buat award and bagi pada follower aku yg cute miut tu..ngeee Pada follower yang lain tu xmoh cdih k.. u'ols follow je bnyk2 nanti aku bagi award lagi..ahakkks [pada yg bertuah shja].
OK,hari ni aku nak kongsi sikit rasa gumbira gembira yang teramat sangat.Aku tahu rasa macam lambat bagitahu korang tentang angan2 seketika aku tu dulu..Mesti korang tertanya2 kan..huhu ingat tak aku pernah buat entry pasal ni
 
Akhirnya....jua aku dapat jejakkan kaki ke sini..aceceh...hik3 peduli la apa orang nak kata, aku xheran ke, aku da banyak kali pergi ke..apa yang penting aku happy..wekk...HAHA First orang yang bagitahu sebelum aku pergi ke sini adalah akak tembam tiut miut kak fiza. Tapi kita takde jodoh kan dear nak jumpa...hik3 

aku nak kongsi sikit picture yang tak sehebat picture korang di I-CITY..u..muuaahhh *saya happy datang kat awak..
 I-CITY..
nota si gadis lolly : ....... tiada kata dapat terucap HAPPY..





Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .