23 November 2010

Sejadah corak Babi

Salam reader


hah...korang dah tengok paper hari ni..? perhhh...geram gila aku... memang tak guna betul siapa yang buat sejadah tu... saja nak menyongsangkan agama islam... macam-macam cara mereka nak sesatkan kita..
imbas kembali
“Niat anak saudara untuk mengerjakan solat terhenti sejurus mendapati corak pada sejadah itu seolah-olah muka dan kepala babi,” kata seorang suri rumah yang hanya mahu dikenali sebagai Mas, 50-an.

Sejadah tu dorang beli kat kedai permaidani dan sejadah 6 bulan yang lepas.. Apa yang buat dorang terdorong untuk beli sejadah tu, sebab harga sejadah itu murah.. 3helai RM10...
Gila kau...! murah memang murah... tapi kalau dah macam ni... 
aku rela tak beli.. benda ni betul2 menyentuh sensitiviti umat Islam
Bagi semua umat islam kat luar sana, berhati-hati dan teliti lah 
bila nak beli sejadah... kalau korang nak tahu lebih lanjut, 
boleh tengok kat sini >>> SEJADAH CORAK BABI
ok,papai..

nota sigadis :  Dari sumber Harian Metro


Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

4 love's lolly:

~cik manis~ said...

ee biadab betol sape yg buat corak cm tu !

Aliya Jaafar said...

ya allah~
hai, dunia zaman sekarang dah takut nak beli ape2
btw thank 4 the info :)

Anip™ said...

ha'a..mule2 ak tgk mcm xde ape..kali ke2 mmg nmpk kepala babi lah~

1)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !
2)(Fakta/Auta) Anda Percaya Atau Tidak, Terpulanglah !
3)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog

mimieux said...

eeeeeeeeee...xsnonohnyeee...


bubu..mimi tag bubu

http://beletiaq.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html

Tinggalkan kupu-kupu please1 .