18 December 2010

Five story about me

okey guys...hari ni aku nak cerita sikit tentang diri aku..
siapa aku...apa yang aku suka and tak suka..
so, lets do this ^_~
5 fact about myself :
~ Nama Penuh : Juliana Bt Jaafar
~ date of birth : 9 july 1990
~ anak jati johor
~ mempunyai 2 beradik (sulong)
~ sukakan photographic,domo n danbo

5 favourite food :
~ Masakan mak.... ini yg utama ok
~ Udang goreng tepung...ermm sedapnya
~ Nasi ayam penyet...pernah makan x...sedap tgk tempat tapi...hu3
~ Tom yam ayam...sedikit memilih
~ Mcd >> spicy chicken mcdeluxe....nyum2..

5 things cannot live without :
~ my lappy...penting sgt,tanpa dia...cane contact korang kn..
~ my SE W705... em..love u, walau hati kata mcm nk C3..ngee
~ my wallet yg black pink cute tu...
~ 1 set safi balqis perfect 10....wow...pntg!
~ Elianto stayOn eyeliner...penaik seri..haha

5 things you would say to 5 different people :
~ my mum...tanpa dia,siapa aku...
~ my big family
~ all my friend
~ my sibling
~ my bobo/bf yg sgt2 noty...

5 wishes you could have :
~ nak berjaya dunia akhirat
~ dapat jodoh yg soleh n succes
~ nak pijak tanah suci mekah
~ nak ada kereta sendiri
~ nak C3 n dslr

5 favourite colours :
~ white
~ pink
~ purple
~ black
~ turqoise

5 fears :
~ takot cinta dipermainkan
~ takot barang hilang
~ takot ditinggal orang yg tersayang
~ takot gagal dln hidup
~ takot hantu...ki3

5 things you hate a lot :
~ tak suka lelaki gila seks
~ tak suka ulat.. pape pn jenis ulat...siyes geli sgt2..
~ tak suka menunggu n sesuatu yg lambat
~ tak suka orang hipokrit n materialistik
~ tak suka orang pengotor

5 word can't go wihtout using :
~ sengal
~ arrghhh
~ poyo
~ jetat(sekeh kepala)
~ emm/ oo..

5 song you're currently addicted to :
~ billionaire..travie ft bruno mars
~ b.o.b..airplanes ft havley williams by paramore
~ misery...marron5
~ eenie meenie...sean kingston ft justin bieber
~ aku terjatuh..st12




Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .