08 January 2011

the power of eyeliner contest

*klik gambar untuk join contest

Salam reader :64:

Untuk sekian kalinya aku menJOINkan diri dalam contest. Kali ni contest "the power of eyeliner contest". kenapa aku nak join.. ? sebab aku seorang yang amat suka gila pakai eyeliner. sebelum ni aku memang nak buat contest, tapi tak terfikir lagi contest ape.. bila cik tasha buat contest ni..aku baru terfikir,nape tak terfikir nak buat contest ni kan..boleh jugak nak bagi hadiah eyeliner pada pemenang..tapi apa-apa pun aku suka contest ni.. suka sangat..muahh untuk cik tasha..oppss..aku bukan les ok..ahhaa

syarat2 penyertaan boleh tgk kat >> SINI

gambar yang dipertaruhkan
.
.
.
.
usah ditanya mengapa wajahku begitu..

kenapa harus pilih saya.. ?
sebab saya suka pakai eyeliner..
tak kesah la ape jenis eyeliner sekalipun.
tiap kali keluar tak sah kalau tak pakai..
even pergi pasaraya pun pakai.
sometime saya akan jadi juru eyeliner untuk kawan saya
so.. pilih lah saya.. haha

saya tag :
kak fiza
nisa
yana

p/s : tarikh tutup contest 2 feb 2011



Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

7 love's lolly:

Cikbelog said...

wow mata kamu shantex :)

:: bubu :: said...

uwww...thanx dear..
bese je..
tak secantik mata kak ailyl..:P

:: bubu :: said...

berharap sgt nk menang..ahhaakkss..^_^

-Nichi Suzumiya- said...

yeah !
sye undi niew sbagai pmnang !
cumell la !

:: bubu :: said...

hah.. ? pemenang.. haha *perasan
thanx dear..doakn je..wee

Nasuha Salleh said...

xreti buat ekor =(
wuuuu



p/s : Geo Lens Superb Untuk Mata

:: bubu :: said...

senang la wt ekor... tarik depan, n then bru tarik dr blkg kr depan..kasi itu lentik sikit...weee

Tinggalkan kupu-kupu please1 .