18 January 2011

Tercapaikah hasrat bertemu mereka.. ?


Salam dear :n:

halu-halu.. dah pukul 11.maw tidoq ka.. ? *awal lagi nok. ni nak balas dendam dah berapa hari tak update kan.. ? korang pun bosan je kang baca entry KHURAFAT tu je. dah naik bosan bila tiap kali buka entry blogger cerita yang sama.biasa la filem tengah hangat untuk 2 minggu kebelakangan ni..tol tak.. ? tiba-tiba hati ni terdetik nak buat entry tentang nak jumpa beberapa blogger.expecially blogger JOHOR. negeri lain jangan kecik hati taw.lagipun aku belum mampu nak keluar dari negeri tercinta ni..*aceceh.cinta sangat ke. untuk pengetahuan korang.rasa bodohnya aku sebab baru tahu sis LASSIE tu orang johor.weee peace..peace..jangan cakap tak kenal ok.femes da kot.

*cantikkan header dan ownernya..

patutlah bila sebelum ni ada beberapa blogger nak jumpa blogger sekian.sekian.dia kecik hati sebab blogger tu tak nak jumpa..wee takpe..takpe..ni aku nak habaq kat korang yang aku nak sangat jumpa sis LASSIE tu. lagipun kami dekat kot. takde kekangan jarak dan tempat. *cam skema tak ayat.. ? ah..dulik hapa kan..aku memang skema kot.haha so,hope ade jodoh dapat jumpa.

*oh..no sangat korean.

selain tu, aku nak jumpa kak ailyl rozana yang comel lagi cute..agak-agak dia nak jumpa aku tak.. ? haha. akak sudi tak jumpa kita.. ? wee..kita tak femes cam akak,tak seCUTE akak.. boleh tak boleh tak..*tak malu ek kau ni..huhu. nak jumpa kak nurain hasan jugak. kenal tak.. ? ala,yang header dia ada sotong comel tuw.. siyes jeles bila baca entry mereka time jumpa.. T____T macam mana ek bila jumpa blogger femes macam mereka tu.. uwww...happy kan.

ok la, da ngantok..papai.

p/s : blogger johor sila inform, boleh jumpa ramai2..buat kenduri sekali...haha. kepada yang bukan blogger johor,tamo tamo tecik ati taw..wee. sayang korang selalu.:face71:
Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

6 love's lolly:

fyna said...

xnk jumpe akk ke?!!!!! haha

lassiegewdix said...

tsk . comei btol kamu ni lahh .
huhuhu . ade jodoh kite meet otey ? :D
meet ramai2 ! wooooottt wooooot !

:: bubu :: said...

kak fyna : olo2..bubu nk ckp td nk jmpe akk jgk..tp memandangkn akk jauh kt kedah..cm mne ek..aduh..tape, t ade more money, bubu mai sana k..?weee

:: bubu :: said...

lassie : huhu...ok rmai2 pn xpe..wt knduri kwen akk skali..ahha owk ta..? wee

Nurain Hasan said...

alolo!comel je nama bubu!
duduk JB ek?
katne?
wah! boleh jmpe tauuuu!

:: bubu :: said...

haha..nama tu tbe2 dpt *blh ea cm2..
area pasir gudang kak..
memang ade hasrat nk jumpa..weee
*malu r..haha

Tinggalkan kupu-kupu please1 .