19 January 2011

Baru sempat luangkan diri untuk dia..


Salam reader :c:

pejam celik.pejam celik hari ni dah hari rabu [19 jan 2011]. ada lagi seminggu dah nak masuk bulan dua..hai begitu cepat masa berlalu.sepanjang hari, apa yang aku fikirkan cuma kerja..kerja..kerja.. entah bila kerja itu nak datang pada aku..opps,jangan cakap aku tak cari dia..aku dah lelah cari dia.tapi dia taknak aku...uwaaa sedih T_____T. takpe la mungkin ada hikmah semua ini. cuma aku perlu sikit bersabar..betul tak.. ?

ni aku nak story sikit tentang hamster aku yang dah lama sangat aku abaikan.tak mandikan.tak cuci kandang dia...wee macam mana agaknya rupa mereka..haha tapi mujurlah ayah aku still setia bagi mereka makan.. aku tak ingat bila terakhir cuci kandang dia tu. ada la jugak berbulan2..tergamaknya aku kan..bukan apa, aku tak sempat. VVIP la konon..ahhakss. So,hari ni aku baru sempat luangkan masa untuk mereka. cuci kandang dan mandikan. panik sangat hamster aku tu..bila aku bubuh syampoo kat bulu dowang. almaklumlah dah lama tak mandikan..wee dah macam kambing takot air.

bila da settle semua.kandang dah kering.adik aku pun tolong taburkan habuk kayu. tahu kan.. ? aku pun macam biasa buang tebiat pakaikan dowang bedak kat bulu biar kasi wangi sikit..ahaha.. pelik tak.. ? ingat kita je ke boleh pakai bedak.. ? sungguh gembira bila dowang dah dapat tempat yang selesa.serasa pindah rumah baru.lompat sana sini.macam tak pernah ada rumah. ok,jom tengok gelagat hamster aku.dowang tak gemok.kesian aku buat macam anak tiri..weee

takot tengok flash...*tahu silau jugak

*jangan tiru aksi ini. melantak di dalam mangkuk..

kemesraan diantara gay.. *they kidding

main sembunyi2 ea...

ok,papai dear...


Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

5 love's lolly:

MiaWawa said...

comelnyer..

:: bubu :: said...

tak bape nak comel la..sebab dowang da kuwus [mengurangkan babat] wee... pape pn tq komen dear..

lassiegewdix said...

comeinyee .
rindu kt hamster lassie dulu
T______T

:: bubu :: said...

ade bela jgk ke kak.. ?
dorang comel wlpn ade dikalangan tu geli...

Nana Deen said...

comel nyaaa ! :)

Tinggalkan kupu-kupu please1 .