18 November 2010

Like this song ♥

22 Hokey,sesi bergedik kejap...kehkeh..Hari ni hari khamis, semalam hari rabu HARI MENGORBANKAN LEMBU2 kat dunia ni..tak semua la,kang habis pulak habitat..kahkah Now aku tak tahu kenapa penyakit M nak post n3 melanda diri aku..maybe aku tak tahu nak cerita apa kat korang..aku tahu blog aku tak best,blog aku tak gempak macam blogger2 lain..blog aku tak banyak n3 yang menarik...TAPI aku cuba tok happykan korang dengan blog aku yang apa adanya ni...
26 tacink la pulak kau ni bubu...sepak laju2 kang...HAHA


N3 ni aku nak boh pasal lagu yang menarik/best sejak 2 menjak ni...
aku rasa korang pun pernah dengar lagu ni...asal aku masuk kete kereta je dia nak ke udara, asal ke udara je aku masuk kereta...aisshhh...jodoh ka?..HAHA
tahu tak,aku paksa bopren boyfriend aku tok hafal lagu ni n one day nanti bila dia da hafal, aku nak dia nyanyi tok aku..HAHA padan dengan muka dia...ngada tak aku?ngeee
ok2...lagu ni..aku harap korang pn suka..kn..kn.. 

 

__________________________________________

n then lagu ni aku tak sure korang pernah dengar or tak..aku pun baru lagi dengar lagu ni..jangan lagu ni da lama sudah la..malu aku...HAHA [muka merah] .. lagu ni member2 aku kata dak singapore yang nyanyi..not sure la..ape yang penting lagu ni menyentuh perasaan aku...*sejak bila jiwang ni..? 

hokey,semoga terhibur..salam


Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

0 love's lolly:

Tinggalkan kupu-kupu please1 .