25 January 2011

Jom kenali jenis-jenis lelaki


Salam reader

Hari ni macam biasa duduk rumah jadi lembu tanam anggur...walaupun aku tahu hasil tu entah ke mana..wee. Anyway sebab aku tak tahu nak story apa. so,aku nak share tentang jenis-jenis lelaki. aku rasa kita sebagai perempuan/wanita perlu tahu..right.. ? sebab lelaki ni golongan yang sukar untuk kita selami hati dan perasaanya.. So,jom kita selidik jenis-jenis lelaki.

Jenis habis madu sepah dibuang
Lelaki kategori ini adalah seorang lelaki yg mementingkan kebersihan. Kerana dia takleh hidup dlm keadaan yg bersepah sepah. Sebab itu la, bila madu dah habis...dia akan membuat pembersihan dan benda benda yg bersepah akan di buang.

Jenis bagi betis nak paha
Lelaki jenis ini mempunyai selera makan yang tinggi. Dan mungkin jugak seorang yang buruk lantak. So, sesiapa yg mempunyai pasangan seperti ini hendaklah sentiasa memastikan ada lebihan makanan setiap kali menjamu selera.

Jenis manis mulut di bibir
Lelaki kategori ini adalah seorang yang hisap rokok secara curi curi. Atau lebih tepat lagi hisap rokok tanpa pengetahuan pasangannya. Dan lelaki ini sentiasa 'cover' bau rokok dengan makan gula gula. Sebab tu mulut serta bibir dia manis.

Jenis lembut gigi dari lidah
Lelaki jenis ini seorang yg suka menggosok gigi sampai giginya kelihatan putih bersinar sinar. Dan harus di ingat, giginya yang putih berseri itu adalah senjata utama yang digunakan untuk meng'ayat' perempuan kerana hanya dengan senyuman yg membariskan giginya yang putih itu dapat melembutkan hati perempuan tanpa menggunakan kata kata.

Jenis tikam dari belakang
Tikam dari belakang? Ada ke kategori macam ni? Anda rasa?

ok,dada papai..
Mekaceh bagi lolly,lain kali baca lagi ;) ♥

4 love's lolly:

marish sha said...

informasi yang menarik,
hha.
LIKE ni :)

Lieyana said...

haha..tq..
dengan lelaki kne jaga2..

sarah mohamad said...

informasi yg lawak tak hengat . hihi :)

Lieyana said...

lawak macam mana tu syg.. ?

Tinggalkan kupu-kupu please1 .